هو العلیم

اعضای محترم باشگاه 

موضوع: انتخاب یک کاپیتان کل برای هفتم و هشتم

بااهدای سلام و احترام

اول اینکه حتی اگر وزارت آموزش و پرورش هم منحل بشه،به اذن خدا باشگاه تعطیل نمی شه :)

دوم اینکه تا حالا فقط تکلیف کاپیتان پایه ی نهم مشخص شده و دو پایه ی هفتم و هشتم کاپیتان کل ندارند.

سوم اینکه می خواستم برای هر پایه،یه انتخابات جداگانه بذارم،دیدم یگان شهید بهشتی با یگان احمدی روشن قرارداد همکاری دارند و می دانم برای انتخابات قول و قرارهایی گذاشته اند(مثل طرح رجاوینی)،لذا گفتم شاید خدای متعال اینطور صلاح دانسته که برای هفتم و هشتم،یک کاپیتان کل مشخص کنید!

چهارم اینکه الان مدرسه تعطیل شده و فقط کاپیتان هایی که واقعا بلدند از فضای مجازی درست استفاده کنند می توانند به کمک وبلاگ ها (مثلا قسمت نظرات) به افزایش آمار آرای خودشون کمک کنند و اون کاپیتان هایی که اصلا تو حال و هوای باشگاه نیستند،اتوماتیک خذف می شوند و حق به حق دار میرسه!

پنجم اینکه الان ماه ها از فعالیت باشگاه  گذشته و شما انصافا می دونید همه ی کاپیتان ها به یک اندازه زحمت نکشیده اند و حتی توانایی های آنها با هم متفاوته ... لذا یک عهد بین خودمون و خدای بزرگ بذاریم که مبادا به کاپیتانی که صلاحیت کمتری از دیگری داره رای بدهیم ... چون صحبت از رای آوردن یا رای نیاوردن یک نفر نیست؛بلکه صحبت از موفقیت همه ما در آزمون های مهمی مثل آزمون جامع 3 هست ...

ششم اینکه بعد از انتخابات،کاپیتان کل،مسئولیت های مهمی را باید بین سایر کاپیتان هایی که رای نیاوردند تقسیم کنه ... لذا هیچ اشکالی نداره که یک کاپیتان برای افزایش رای یک کاپیتان دیگر و به نفع حق،(یعنی می بیند که توانایی کاپیتان دیگر از او بیشتر است) در هر مرحله ای که صلاح می داند،انصراف بدهد.

هفتم اینکه این سال تحصیلی به برکت غیرت و محبت تک تک شما دانش آموزان عزیزم و حمایت خانواده های محترم،یکی از قشنگ ترین سال های عمر کاری من بوده :)

خدای بزرگ همه ی شما را مدیرانی لایق برای آینده ای انشاءالله بسیار نزدیک - یعنی ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه-قرار بده با ذکر صوات بر حضرت محمد و آل محمد ...